domingo, 29 de marzo de 2020

FEINES PER ELS ALUMNES DE 2nB i 2n A PER A LA PROPERA SETMANA (del 30 de març al 5 d'abril)

2n B:


Català:

Aquesta setmana repassarem paraules amb la r final que no es sent, llegirem poesies i escriurem un poc. 
Quadernet escoltem, parlem i escrivim. Pàgines 11 i 12.

Cada dia heu d'escriure en un full una frase explicant qualque cosa que heu fet el dia anterior. Cada dia s'ha d'escriure una cosa diferent! Desprès ho dibuixau i ho pintau.

Seguiu llegint mitja horeta cada dia!

Matemàtiques:

Repassam sumes, restes i multiplicacions.
Quadernet Anaya, pàgines 16 i 17
Quadernet càlcul, pàgines 19 i 22.

Altres feines:

Dibuixa en un full les papereres que tenim a classe: paper i cartró, plàstic i rebuig.
Dibuixa davall cada paperera tres objectes que hi van, i escriu el seu nom a devora el dibuix.
Dibuixa en un altre fol la Terra, el nostre planeta. (mirau com és i cercau informació a google). 

Enviar aquestes feines fetes a: 
belrotger@ceipjafudacresques.cat

Música

Anau a la nova pàgina web de música de l'escola,, clicant AQUÍ, on trobareu les feines pe fer.

Castellà

Repassar les dues primeres pàgines fetes del quadernet i fer les pàgines 18 i 19.
Feina alternativa al quadernet: realitzar una notícia (en una cara de fol) inventada o basada en les pròpies experiències (darrera hi poden fer el dibuix acolorit si volen). Per favor, remetre els deures de castellà a: xiscohernandez@ceipjafudacresques.cat


  ENGLISH


       Hi guys !!!  I hope everything is fine . I miss you!!!

-  LLIBRES DIGITALS NEWTIGER TALES. 
Repassar els temes 1, 2, 3 i 4 amb el llibre digital. També podeu començar a mirar el tema 5 i fer algunes activitats. 

És molt divertit ! Tindreu un " avatar" que es pot personalitzar a mesura que faceu les activitats. 

DADS AND MUMS
He enviat un correu electronic  als vostres papás on explico els pasos que han de seguir per registrar- vos i poder utilitzar el llibre digital 
També us he proporcionat un nom d´usuari i una contrasenya per poder accedir . 

 Pensau que jo podré veure qui està fent les activitats en tot moment. 


Si necessitau ajuda O NO heu rebut cap correu contactau amb mi:  

margaferriol@ceipjafudacresques.cat

 -  Interactive activities from last week 


You can write them on a sheet of paper.
When you finish the activities from the last week, you can send them to me by email. 

margaferriol@ceipjafudacresques.cat

- Recordau les adresses que vaig penjar la setmana passada:
Feis click damunt l´adressa per poder entrar-hi 



2n A



Català:

 Repassarem dues poesies que hem treballat.
 Les trobareu al llibre de Català de segon escoltem parlem escrivim.Pàgines 11 i 12.
*Llegir la poesia de la pàgina 11 i fixar-se en quina lletra està de color vermell.Què li passa a aquesta         lletra?,sono o no sona?.Exacte! no sona.
  La pàgina 12 és la poesia d'una aranya.
*Repassarem l'abecedari i en un fol escriurem dues paraules amb cada lletra .
*Repassarem i escriurem dues paraules amb les següents lletres: g,j,c i q darrera del fol de   l'abecedari.

Matemàtiques:

*Repassarem els nombres des de l'1 al 100.
*Practicarem en un fol com s'escriuen en lletra.
*Calcul mental:
100+200=                                  400+100=                                            400+300=
600+200=                                  300+500=                                            700+100=
200+200=                                  800+100=                                             500+200=
100+100=

* Pàgina 5 del quadernet Anaya.(dreta,esquerra,amunt i avall).
*Col.loca aquestes sumes i fes les operacions.
   476+343=                                               455 + 176=                         567+ 325=

   630 +220=                                              853+475=                           895+100=

C Naturals:

*Repassar la cançó del cos.Dibuixar el nostre cos en un fol.
*Mirar i intentar recordar les parts del cos d'un dofí.(aleta caudal,aleta dorsal,espiracle,musell i aletes pectorals)

C Socials:

*Pàgina 24 del llibre de català de segon curs. REpassar i recordar el vocabulari que hi apareix.
*Fer una redacció en un fol d'on vos agradaria viatjar.
Contestar a aquestes preguntes sobre reciclatge:
Per què s'ha de reciclar?
Quins sónels contenidors que usam?
A quin contenidor llençam una botelal de plastic? i un mocador de paper? i una capsa de cartó de sabates?
*Dibuixa els contenidors amb el seu color adequat i els objectes que s'han citat.

Castellà: Repassar les dues primeres pàgines fetes del quadernet i fer les pàgines 18 i 19. Com a feina alternativa al quadernet es podria realizar una notícia (en una cara de fol) basada en les seves pròpies experiències o bé totalment inventada. A darrera hi poden fer el dibuix acolorit si volen.

Valors

Agafa un fol i doblegau-lo per la meitat.Escriviu-hi les paraules o les frases d'ànim que pensau que vos poden servir per a animar-vos en aquests moments.


Heu d'enviar les feines a :
mariantoniabordoy@ceipjafudacresques.cat

Heu d'enviar les feines de castellà a:
xiscohernandez@ceipjafudacresques.cat

                                      ENGLISH

-  LLIBRES DIGITALS NEWTIGER TALES. 
Repassar els temes 1, 2, 3 i 4 amb el llibre digital. També podeu començar a mirar el tema 5 i fer algunes activitats. 

És molt divertit ! Tindreu un " avatar" que es pot personalitzar a mesura que faceu les activitats. 

DADS AND MUMS
He enviat un correu electronic  als vostres papás on explico els pasos que han de seguir per registrar- vos i poder utilitzar el llibre digital 
També us he proporcionat un nom d´usuari i una contrasenya per poder accedir . 

 Pensau que jo podré veure qui està fent les activitats en tot moment. 


Si necessitau ajuda O NO heu rebut cap correu contactau amb mi:  

margaferriol@ceipjafudacresques.cat

 Interactive activities from last week 


You can write them on a sheet of paper.
When you finish the activities from the last week, you can send them to me by email. 


margaferriol@ceipjafudacresques.cat

- Recordau les adresses que vaig penjar la setmana passada:
Feis click damunt l´adressa per poder entrar-hi 



No hay comentarios:

Publicar un comentario